בניית קמפיין בפייסבוק לעסקים

אז למה פרסום בפייסבוק עובד?

הרבה פעמים אני יושב מול בעל עסק ומסביר לו על החשיבות של ניהול נכון של דף הפייסבוק העסקי שלו (במידה ויש לו..). לא פעם אני נתקל בהתנגדויות וחוסר אמון בפרסום העסק בפייסבוק.

אני חייב לציין שהתנגדויות האלה הלכו ופחתו והרבה לקוחות שלא האמינו בשיווק בפייסבוק חזרו אלי וביקשו להיפגש שוב. לאט לאט הרבה עסקים/חברות ובעלי עסקים מפנימים את החשיבות של שווק העסק בפייסבוק והנראות שלהם במדיה החברתית.

דמיינו לכם לוח  מודעות ענק שעוברים מולו מאות אלפי אנשים ביום. כל אחד מהאנשים האלה הוא לקוח פוטנציאלי . כולם מבינים את הכוח השיווקי של לוח המודעות הזה וכל אחד רוצה להיות על לוח  המודעות הזה. רק מה, ללוח הזה אין אפשרות לבחור מי יחלוף על פניו, כל מי שעובר מול לוח זה יכול לראות אותו: נשים, גברים, ילדים, נערות, זקנים, רווקים, נשואים, סטרייטים, מוסלמים, יהודים ועוד…  פשוט כולם, ללא מכנה משותף וללא אותם צרכים. עכשיו תחשבו שללוח הזה יש את היכולת לבחור מי מביט בו, למשל: בשעה 13:00 רק רווקים יביטו על הלוח הזה ובשעה 15:00 רק נשים יביטו על הלוח הזה. ללוח  כזה יש יכולות שיווק מטורפות והוא הרבה יותר יעיל ונכון לשווק בו.

החשיבות של שווק נכון של דף הפייסבוק היא ללא ספק גדולה. הרי לא מספיק שיש לך דף פייסבוק, צריך שדף הפייסבוק ינוהל טוב מבחינה שיווקית, מבחינת תכנים ויקבל חשיפה מקסימלית ללקוחות פוטנציאלים.

פרסום בפייסבוק לעסקים

אחד הלקוחות סיפר לי שהוא מנהל לבד את הדף העסקי שלו והוא יודע שהוא עושה עבודה טובה. אפילו הוא אמר לי ואני מצטט : "תראה כמה לייקים כל תמונה שאני מעלה מקבלת". ובאמת, כל הכבוד יפה מאד. כל תמונה שלו מקבלת לפחות 60 לייקים, באמת מרשים. ביקשתי ממנו שיראה לי 2 תמונות או 2 פוסטים שהוא העלה  בשבועיים האחרונים וניתחנו מי הם האנשים שעשו לו לייק.  כ85% היו לייקים חוזרים של בני משפחה וחברים וכל השאר היו לייקים של אנשים שלא גרים בכלל באזור שלו.

בואו נחזור ללוח. אחרי שכבר הבנו את הפוטנציאל השיווקי של הלוח ונקטין אותו מעט. עכשיו נקטין אותו עוד מעט, בעצם נקטין אותו ממש בערך לגודל כף היד שלנו. אחרי שהקטנו אותו לגודל כף היד שלנו בואו נבין שלכל אחד מאתנו יש לוח מודעות בכף היד שמכוון בדיוק לצרכים ולתחביבים שלו.  בעצם היום להגיע ללקוחות הרבה יותר זמין וקל מבעבר. היום אני לא צריך שהלקוחות העתידיים שלך יעברו מול לוח מודעות ענק שמתחלף כל שעה , היום העסק שלך נחשף ללקוחות פוטנציאלים כאשר במיקוד נכון ובפניה נכונה, סביר להניח שיגבר העניין שלהם במוצר שלך ולבסוף גם יבצעו רכישה

פרסום בפייסבוק לעסקים
פרסום בפייסבוק לעסקים

לקביעת פגישה התקשרו עכשיו

יש לך שאלה? צור קשר ...

צור קשר לקביעת פגישה ללא התחייבות