פרסום ממומן בגוגל לעסקים

קידום ממומן בגוגל

אלפי אנשים מחפשים בכל חודש את השירותים שלך, עזור להם למצוא אותך בקלות!

התחל לפרסם בגוגל וקבל תנועה מדויקת וממוקדת לאתר האינטרנט שלך.

המומחים שלנו יבצעו עבורך מחקר מקיף של מילות הפרסום הרלוונטיות והנכונות ביותר עבור העסק שלך ויבצעו עבורך מעקב יומי אחר הפרסום לקבלת התוצאות האפקטיביות ביותר.

מהו בעצם קידום ממומן בגוגל?

גוגל מאפשר לקהל לקוחותיה לפרסם אתרים במנוע החיפוש שלה בתמורה לתשלום עבור כל קליק. כך, שבעל האתר ישלם לגוגל רק אם לקוחות לחצו על הפרסום ונכנסו לאתר. גוגל מאפשרת גם לקבוע מהו המחיר אותו אנו מוכנים לשלם על כל הקלקה שכזו וכמה כסף נרצה בסך הכל להשקיע. כך שהשליטה על הפרסום נשארת בידיים שלנו.


פרסום בגוגל לעסקים

מהם היתרונות של קידום ממומן לעסקים?

מיקום התוצאה במנועה החיפוש- תוצאות הקידום הממומן יופיעו בראש הדף, לפני תוצאות הקידום האורגני.

  • תזמון – המודעה שלך עשויה להופיע בדף הראשון של גוגל תוך מספר שעות (לאחר קבלת אישור מגוגל), בניגוד לקידום האורגני שהוא תהליך ארוך.
  • מיקוד קהל היעד – המודעות שלך יוצגו בפני האנשים הרלוונטיים ביותר, אלו המחפשים בדיוק את השירות שלך.
  • שליטה בהוצאות – גוגל מאפשרת לך לקבוע כמה שווה לך כל כניסה לאתר שלך וכמה ברצונך להשקיע בקמפיין הפרסום כולו. ניתן גם להגדיל או להקטין את ההוצאה בכל רגע נתון.
  • גיוון– צוות המומחים שלנו יבנה עבורך מספר מודעות מסוגים שונים בכדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר ושהמודעות שלך יוצגו במיקום הטוב ביותר בדף החיפוש. כמו כן, ניתן לבחור בין הצגת מודעות טקסט במנוע החיפוש לבין הצגת מודעות תמונה (באנר) באתרים רלוונטיים לתחום שלך.

בכדי לנהל קמפיין מוצלח בגוגל יש להכיר היטב את מערכת הפרסום של גוגל- google adwords, ולהכיר היטב את החוקים של גוגל ואת הקריטריונים על פיהם גוגל מעריכה מודעה טובה. מודעה הנחשבת לטובה ביותר בעיניי גוגל תזכה למיקום טוב יותר ולירידה במחיר ההקלקה עליה. מבנה נכון של קמפיין יכלול הגדרת מטרות לפרסום ויביא לתוצאות הטובות ביותר במחיר הנמוך ביותר.

אם גם אתם מעוניינים להגיע לתוצאות גבוהות ולהתחיל לפרסם לאלו שבאמת מחפשים אתכם –
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם – צוות Net-Work

לקביעת פגישה התקשר עכשיו

צור קשר לקביעת פגישה ללא התחייבות